جذاب

اهداف سئو

Published

on

اهداف سئو

هدف گذاری در سئو با انتخاب کردن مجموعه ای از عبارات جستجوی دنباله دار و محاوره ای همچنان حائز اهمیت است، مثلاً چگونه یک بوقلمون بپزم؟ گرچه ممکن است نکاتی که تا کنون گوشزد کرده ام خلاف این را برسانند. برای بهینه سازی محتوای درون سایتی باید عبارات کلیدی را در موارد زیر لحاظ کنید:

  • URL ها
  • برچسب های عنوان (Title tag)
  • سرتیتر ها
  • تمام بخش های محتوا
  • توضیحات تصویر و تگ آلت (Alt Tag)

بکوشید محتوایی خلق کنید که منبع عالی و قطعی برای عنوان انتخابی تان باشد و دیگر به هدف گرفتن یکی دو کلمه کلیدی اکتفا نکنید. برای درک بهتر این موضوع می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید؛
راهنمای جامع و کامل معیارها و نحوه تجزیه و تحلیل های بازاریابی محتوا
یک محتوای مفصل و جامع شانس بیشتری برای قرار گرفتن در رتبه های بالای نتایج حاصل از جستجوی موتورهای جستجوگر خواهد داشت؛ البته برای کاربرانی که با موبایل به وبسایت شما سر زده اند، هر چه محتوا کوتاه تر باشد، جذابیت آن بیشتر است و شما باید میان این دو مسئله تعادل و توازن برقرار کنید.
نشر و توزیع محتوا در سئو

این مسئله ارتباط چندانی به مبحث سئو ندارد اما آن قدر مهم است که نمی توان آن را نادیده گرفت. همان طور که با شتاب محتواهای بیشتر و بیشتری تولید می کنیم تا پاسخگوی اشتهای سیری ناپذیر غول محتوا باشیم، بسیاری از ما فراموش می کنیم که این محتوا را به حد کافی و وافی ترویج داده و منتشر کنیم. هدف گذاری در سئو ، بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجوگر اهمیت بسزایی دارد اما بر اساس نتایج یک مطالعه سهم سئو در آمار بازدید وبسایت یک سوم است. حالا برای بیشتر کردن آمار بازدید محتوای ارزشمندتان چه باید بکنید؟ مقاله ای با عنوان چرا هیچ کس محتوای شما را نمی خواند؟ منتشر کرده ام و در آن استراتژی های مفید و مؤثری را برشمرده ام که شما را در نشر و توزیع محتوایتان یاری خواهد کرد که در این بخش خلاصه وار توضیح خواهم داد؛

  1. طراحی یک برنامه به هم پیوسته و مقیاس محور برای محتوا نویسی: چند محتوای کوتاه خلق کنید و به شیوه های متنوع و متفاوت آن را منتشر کنید تا منابعتان به اوج رسد. از این محتواهای کوتاه برای هدایت کردن طرفداران و خوانندگان خود در مسیر منتهی به خرید، بهره بگیرید.
  2. مخاطبین خود را دسته بندی و تفکیک کنید: برای هر دسته از مخاطبین خود یک محتوای کاملاً اختصاصی طراحی کنید تا میزان مرتبط بودن آن محتوا با سلیقه و خصوصیات فردی مخاطبین به حداکثر برسد و متعاقب با آن نرخ تبدیل افزایش یابد.
  3. برای نشر و توزیع محتوایتان هزینه کنید: در سال ۲۰۱۵ تبلیغ در رسانه های اجتماعی و سایت های بومی و محبوب غوغا کرد و توانست موفقیت حیرت آوری به دست آورد. به عنوان مثال پست ها و مطالب پیشنهاد شده در انتهای هر یک محتواهای سایت بازخورد بسیار خوبی داشت.
  4. دسترسی یافتن به افراد تأثیر گذار در رسانه های اجتماعی (Influencer): بکوشید تا با افرادی ارتباط برقرار کنید که می دانید در صنعت و صنف شما تأثیرگذارند؛ ارتباطات بسیار مهم، لینک های درونی، به اشتراک گذاشته شدن محتوا در رسانه های اجتماعی از نتایج طبیعی ارتباط برقرار کردن با چنینافرادی خواهد بود.

منبع: [فقط اعضا می توانند لینک ها را مشاهده کنند <a href="https://youonline.irwww.forum.persianadmins.ir/register.php”> برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید] رسپیناتک

Trending